Οδηγίες αλλαγής / επιστροφών

Οι πελάτες του ιστότοπου www.renee.gr έχουν το
δικαίωμα να επιστρέψουν το προϊόν το οποίο παρέλαβαν εφόσον αυτό δεν επίπτει στην κατηγορία Audiobooks, Love gifts (Petite Box & Σοκολάτα Χειροποίητη Ρενέ), Λουλούδια, Κρασί, Σοκολατοειδή ή άλλου τροφίμου.

Προϋποθέσεις Αλλαγής –
Αντικατάστασης Προϊόντος

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει
    χρησιμοποιηθεί
  2. Η διαδικασία αλλαγής θα πρέπει
    να πραγματοποιηθεί εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που παρήγγειλε
    το προϊόν ο πελάτης.
  3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί
    από τον πελάτη μαζί με την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να
    προφυλάσσει το προϊόν.
  4. Το προϊόν να μην ανήκει στην κατηγορία Audiobooks, , Love gifts (Petite Box & Σοκολάτα Χειροποίητη Ρενέ), Λουλούδια, Κρασί, Σοκολατοειδή ή άλλου τροφίμου.

Λόγοι Αλλαγής Προϊόντος

Ο πελάτης μπορεί να ζητήσει
αλλαγή/αντικατάσταση του προϊόντος που παρέλαβε, για τους εξής λόγους:

  1. Αλλαγή στο μέγεθος του
    προϊόντος.
  2. Αλλαγή στο χρώμα του
    προϊόντος.
  3. Αλλαγή στο σχέδιο του
    προϊόντος.
  4. Το προϊόν που παρέλαβε ήταν
    ελαττωματικό (αντικατάσταση).
  5. Το προϊόν που παρέλαβε ήταν
    άλλο σε σχέση με αυτό που παρήγγειλε (λάθος κατά την αποστολή).
  6. Το προϊόν αλλαγής δεν μπορεί να ανήκει στην κατηγορία Audiobooks

Διαδικασία Αλλαγής Προϊόντος

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να
ζητήσει αλλαγή στο προϊόν το οποίο παρέλαβε για τους παραπάνω λόγους. Σε όποια
από τις πέντε προαναφερόμενες περιπτώσεις, πρέπει να επικοινωνήσει με το τμήμα
Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μέσω email (info@renee.gr) είτε
τηλεφωνικά, εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα της παραγγελίας, και να
γνωστοποιήσει το αίτημά του για την αλλαγή/αντικατάσταση.

Κατόπιν συνεννόησης, ο πελάτης
αποστέλλει το προϊόν, που θέλει να επιστρέψει, μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών
ELTA COURIER. Μόλις το τμήμα επιστροφών της εταιρείας RENE THE LOVE BRAND Ε.Ε.
παραλάβει το προϊόν και σιγουρευτεί ότι βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση
(όπως είχε αποσταλεί), προχωράει στην αποστολή του προϊόντος το οποίο επέλεξε ο
πελάτης. Οι αλλαγές γίνονται αποκλειστικά μέσω της εταιρείας ταχυμεταφορών Elta Courier.

Η εταιρεία δεσμεύεται να εξυπηρετήσει τους πελάτες, οι οποίοι αιτούνται αλλαγής προϊόντος για τους παραπάνω λόγους.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΧΡΗΜΑΤΩΝ –
ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ

Ο πελάτης έχει το δικαίωμα
υπαναχώρησης της αγοράς που έκανε μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος της
εταιρείας.

Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει
να κάνει χρήση του δικαιώματός του εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα
παραγγελίας του προϊόντος.

Προϋποθέσεις Επιστροφής
Χρημάτων

  1. Το προϊόν δεν πρέπει να έχει
    χρησιμοποιηθεί.
  2. Η διαδικασία επιστροφής
    χρημάτων θα πρέπει να πραγματοποιηθεί εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα
    κατά την οποία ο πελάτης παρήγγειλε το προϊόν .
  3. Το προϊόν πρέπει να αποσταλεί
    από τον πελάτη με δικά του έξοδα αποστολής και ασφαλισμένη αποστολή, μαζί με
    την απόδειξη αγοράς και σε κατάλληλη συσκευασία που να προφυλάσσει το προϊόν.
  4. Το προϊόν να μην ανήκει στην κατηγορία Audiobooks

Διαδικασία Επιστροφής Χρημάτων

Ο πελάτης πρέπει να επικοινωνήσει
με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας μέσω e-mail (info@renee.gr)
εντός 10 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραγγελίας, και
να γνωστοποιήσει το αίτημά του για την επιστροφή χρημάτων. Κατόπιν συνεννόησης
με την εταιρεία, θα πρέπει να αποστείλει το προϊόν, το οποίο παρέλαβε, με δικά
του έξοδα αποστολής στη διεύθυνση:

Rene The Love Brand

Σόλωνος 71, Αθήνα 10679 Travelbookstore

Τηλ. 2103616943, 6974442047

Κατά την παραλαβή της επιστροφής
από την εταιρεία, το προϊόν θα περάσει από τον απαραίτητο ποιοτικό έλεγχο,
ούτως ώστε να εγκριθεί η διαδικασία επιστροφής χρημάτων στον πελάτη. Η εταιρεία
δεσμεύεται να προχωρήσει στην επιστροφή των χρημάτων τής
αξίας του προϊόντος (χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σε αυτήν τα έξοδα αποστολής
και αντικαταβολής εάν υπάρχουν), εφόσον έχει εγκριθεί και κατόπιν του ποιοτικού
ελέγχου, εντός 10 ημερολογιακών ημερών, και να το γνωστοποιήσει στον πελάτη
μέσω ενημερωτικού e-mail.

Θα σας επιστρέφουμε τα χρήματα
πάντοτε στον λογαριασμό τον οποίο θα μας υποδείξετε. Το δικαίωμά σας να
υπαναχωρήσετε από τη Σύμβαση ισχύει μόνο για προϊόντα που επιστρέφονται στην
ίδια κατάσταση που τα παραλάβατε και αφού μας έχετε ενημερώσει σχετικά. Προϊόν,
το οποίο έχει υποστεί ζημία ή δεν είναι στην ίδια κατάσταση που το παραλάβατε ή
το οποίο έχει φθαρεί, εκτός από το άνοιγμα της συσκευασίας του, ή έχει λερωθεί,
δεν θα επιστρέφεται. Παρακαλούμε να επιδεικνύεται εύλογη επιμέλεια για όσο
χρονικό διάστημα τα προϊόντα βρίσκονται στην κατοχή σας.